FAQ - Faktury w Eternis​

Faktury w Eternis​

  1. Dane do faktur

Faktury kosztowe (paliwo, myjnia, wymiana opon) należy brać na dane: 

Eternis Sp. Z O.O. Sp. K. 

Ul. Saska 9a 

03-968 Warszawa 

NIP: 521-380-81-31 

  1. Na co mogę brać faktury i po co?

Możesz brać faktury na: 

  • Paliwo (pamiętaj o numerze rejestracyjnym na fakturze!)
  • Wszelkiego rodzaju naprawy, przeglądy samochodu, wizyty w warsztatach
  • Uchwyty, ładowarki
  • Części do samochodu
  • Myjnie, odświeżacze do samochodu
  • Wymiana opon, oleju

Wszystko wyżej jest Twoim kosztem, dlatego możemy odliczyć go od Twojego podatku. Dzięki tym fakturom Twój VAT do zapłacenia będzie niewielki lub nie będzie go wcale. 

Pamiętaj, że tylko poprawnie wpisane dane naszej firmy na fakturze gwarantują jej akceptację i zwrot VAT. 

  1. Co zrobić z fakturami? Czy Eternis potrzebuje oryginały faktur? 

Faktury możesz wysłać do nas w formie skanu lub zdjęcia poprzez portal kierowcy (Panel Eternis) lub aplikację mobilną. 

Faktura musi być: 

  • widoczna w 100%
  • bez zagięć
  • niezabrudzona
  • tylko jedna na zdjęciu
  • bez ingerencji programów graficznych

Instrukcja dodawania faktury: 

  • Zaloguj się nawww.panel.eternis.pllub wejdź w aplikację mobilną na telefonie 
  • Wybierz z listy „Wprowadzanie Faktur”
  • Wypełnij formularz i załącz zdjęcie faktury do formularza
  • Kliknij „Wyślij”

Dodana faktura musi wyświetlić się w systemie od razu po jej dodaniu, jeśli jej nie ma, musiał wystąpić jakiś błąd. 

  1. Kiedy i jak często muszę wysyłać Eternis faktury? 

Jeśli wgrałeś daną fakturę w bieżącym rozliczeniu (do niedzieli 23:59) będzie ona dodana do obecnego rozliczenia. Jeśli wgrałeś ją np. w poniedziałek, faktura zostanie dodana do przyszłego rozliczenia. 

  1. Czy na fakturach musi być podany numer rejestracyjny?

Tak. Na fakturach kosztowych konieczny jest numer rejestracyjny auta, na którym wykonujesz przejazdy.