FAQ - Koszty i wypłaty w Eternis​

Koszty i wypłaty w Eternis

  1. Jakie są całkowite koszty, które poniosę przy współpracy z Eternis?

a) Rozliczanie umowy zlecenie:

1 aplikacja = 30zł (Free Now, Uber, Bolt, Glovo, Wolt) 

2 aplikacje = 50zł 

Free Now+Bolt+Uber = 75zł 

Uber Eats = 20zł 

Jeżeli w jakimś tygodniu nie jeździsz, nie pobierzemy żadnej prowizji, płacisz tylko za aktywne tygodnie! 

Dodatkowo do kwoty tygodniowej należy doliczyć: 

  • 8% VAT od Usługi Transportowej (w przypadku UberEats 23% VAT). 
  • Składkę ZUS (z racji posiadania umowy zlecenie) jest to koszt jedynie RAZ W MIESIĄCU, w zależności od Twojego statusu (student, praca stała itp.) od 0 do 92zł. To wszystko!

Nasza firma daje możliwość niwelowania VAT fakturami kosztowymi branymi na naszą firmę (paliwo, części do auta, wymiana opon, oleju, myjnia itp.) Z każdej faktury, którą wgrywasz do Panelu Kierowcy Eternis oddajemy 50% VAT. 

Powyższe koszty (VAT, ZUS) są kosztami, które posiada KAŻDY legalnie działający Partner. 

b) Rozliczenie B2B

W przypadku rozliczeń na zasadzie B2B koszt rozliczenia to 30zł.  

Jeśli masz jakieś pytania/wątpliwości odnośnie współpracy B2B napisz do nas na: b2b@eternis.pl 

  1. W jakie dni realizowane są wypłaty?

Dokładamy wszelkich starań, aby przelew z Eternis wyszedł już w poniedziałek. Jeżeli nie otrzymałeś przelewu do czwartku do godziny 14:00, daj nam znać jak najszybciej wysyłając maila na adres: biuro@eternis.pl (w treści imię, nazwisko i krótka informacja „brak przelewu za tydzień….”). Postaramy się jak najszybciej zlokalizować problem i zainterweniować. 

  1. Czy przelew odEternismoże nie przyjść na czas? 

Pamiętaj, że Zespół Eternis dokłada wszelkich starań, aby przelew na Twoim koncie był już we wtorek rano*. 

Czasami może się zdarzyć, że przelew nie wyjdzie na czas- nieprzewidziane sytuacje, błąd w systemie, awaria bankowości, opóźniony przelew od Bolt, Uber czy Free Now oraz inne sytuacje, na które niestety nie mamy wpływu. Zanim się z nami skontaktujesz w sprawie nieotrzymanego przelewu, sprawdź czy wszystkie wymagane dokumenty w Panelu Eternis są uzupełnione (umowy). Jeżeli nie otrzymałeś przelewu do czwartku do godziny 14:00, daj nam znać wysyłając maila na adres: biuro@eternis.pl (w treści imię, nazwisko i krótka informacja „brak przelewu za tydzień….”). Postaramy się jak najszybciej zlokalizować problem i zainterweniować. 

*przelew dotyczy aplikacji Uber i Bolt 

  1. Dostałem błędny przelew – co mam zrobić?

Jeżeli kwota przelewu, którą dostałeś jest inna niż ta w aplikacji (np. inna kwota za przejazdy, brak ujętych napiwków, brak bonusu za polecenie kierowcy itp.) napisz do nas maila na adres: biuro@eternis.pl. 

Jest to zdecydowanie najszybsza forma kontaktu. Pamiętaj, że nie załatwiamy takich spraw przez telefon – wymagają one czasu, analizy Twoich przychodów i potencjalnych niezgodności. 

  1. Dlaczego otrzymałem 3 różne przelewy?

Twoje rozliczenie dzielimy na 3 przelewy, aby nie było wątpliwości z jakiego tytułu pojawiają się przelewy na Twoim koncie bankowym oraz ze względów podatkowych. 

Przelewy, które otrzymasz: 

  • Wypłata z umowy zlecenie (kwota netto standardowej wypłaty z umowy zlecenie)
  • Zwrot kosztów – równowartość rozliczonych faktur kosztowych wysłana do nas, aby zmniejszyć podatek
  • Wypłata z umowy najmu – pozostała kwota rozliczenia zostaje wypłacona tytułem wynajmu Twojego samochodu

UWAGA! Zwrot kosztów TYLKO w granicach zarobionej kwoty! Jeśli zarobiłeś np. 1000 zł, a Twoja faktura jest na 1500 – różnica (500 zł) kosztów przejdzie na kolejne rozliczenie.