FAQ - Umowy niezbędne do rozpoczęcia współpracy

Umowy niezbędne do rozpoczęcia współpracy

  1. Jakie umowy muszę podpisać?

Rozpoczynając pracę na aplikacjach masz kilka możliwości współpracy m.in.: 

  • Umowa zlecenie (najkorzystniejsza dla studentów)
  • Umowa zlecenie + umowa najmu
  • Współpraca B2B (przy własnej działalności gospodarczej)

Jeśli jesteś obcokrajowcem, skontaktuj się z naszym Punktem Legalizacji pracy dla obcokrajowców. Pracownik pomoże dobrać najkorzystniejszą formę współpracy. 

Telefon: +48 515 589 262 

E-mail: oksana@eternis.pl 

  1. Czy umowy są konieczne?

Tak, umowa jest obowiązkowa, aby rozpocząć współpracę z Eternis. Nie ma prawnej możliwości zatrudniania pracownika bez umowy. 

  1. Czy mogę współpracować z Eternisna własnej działalności gospodarczej? 

Tak, oczywiście! W takim wypadku, najkorzystniejszą formą współpracy będzie B2B.  

Jeśli masz w tej kwestii pytania, napisz do nas wiadomość na adres: b2b@eternis.pl 

  1. Jak i gdzie mogę podpisać umowy?

Umowy niezbędne do rozpoczęcia współpracy należy podpisać na Panelu Eternis: https://eternis.pl/login 

Jak to zrobić? 

  • Zarejestruj konto na panelu, wejdź w zakładkę umowy i wpisz numer telefonu, na który przyjdzie kod weryfikacyjny pełniący rolę podpisu elektronicznego. Po przejściu dalej wybierz rodzaj umowy i uzupełnij wymagane dane.
  • Po wygenerowaniu (wydrukowaniu) oświadczenia zleceniobiorcy oraz umowy zlecenia przejdź dalej i wprowadź dane auta do umowy najmu, która również wygeneruje się automatycznie.

Panel rozliczeń Eternis daje kierowcy pełną kontrolę nad kosztami i przychodem generowanym przez aplikacje Bolt/Uber/Free Now/Uber Eats, ale nie jest bezpośrednio połączony z żadną z nich. Służy do bieżącej obsługi konta, daje możliwość dodawania faktur kosztowych, sprawdzenia daty i wysokości przelewu wysłanego do Państwa po zakończonym tygodniu pracy. 

  1. Czy mogę zobaczyć wzory umów?

Wszystkie dokumenty niezbędne do rozpoczęcia współpracy dostępne są po zalogowaniu na naszej stronie: https://eternis.pl/login 

  1. Chcę zakończyć współpracę, jakie kroki muszę podjąć?

Jeżeli zdecydowałeś się zakończyć z nami współpracę, wypowiedzenie umowy prześlij nam mailowo na adres: biuro@eternis.pl.